Kirkon selkokieliset sivut > Usko ja elämä > Herran siunaus

Herran siunaus

isa meidan siunausSiunaus on kaikkea hyvää, jota vain Jumala voi meille antaa. Jumalan siunausta pyydämme, kun rukoilemme Herran siunaus -rukouksen.

Tarvitsemme joka hetki Jumalan apua, varjelusta ja huolenpitoa. Saamme luottaa Jumalaan ja hänen siunaukseensa, kun elämässä on vaikeaa.

Jumalan siunaus on turvamme myös kuoleman hetkellä.

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille
ja olkoon teille armollinen.

Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne
ja antakoon teille rauhan.

Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.

Palaute
Top