Kirkon selkokieliset sivut > Ajankohtaista

Ajankohtaista

laskiaissunnuntai

Pääsiäisestä

Helluntaihin

Pääsiäisaamuna naiset menivät Jeesuksen haudalle. Hauta oli tyhjä.
Enkeli kertoi naisille: Jeesus on noussut kuolleista!

Jeesus ilmestyi pääsiäisen jälkeen oppilailleen useita kertoja.

Helatorstaina Jeesus nousi taivaaseen.

Helluntaina Jeesuksen oppilaat saivat Pyhän Hengen. Sen jälkeen he alkoivat kertoa Jeesuksen ylösnousemuksesta.

 

 

Palaute
Top